1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 9 ZEN

645 بازدید
ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 9 ZEN

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 9 ZEN از رده انرژی A+++ برخوردار می باشد اما 50 درصد نسبت به محصولات مشابه با همین گرید اقتصادی تر است، از این رو مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. از طرفی ابعاد و اندازه این محصول به گونه ای است که دقیقا برای آشپزخانه های کوچک امروزی ساخته شده است. اما با وجود اندازه مناسب ظرفیت شست و شوی 9 کیلوگرم لباس را دارد.

ویژگی ها

–   فناوری حسگر در ماشین لباسشویی باکنشت WM AutoDose 9 ZEN برای تنظیم دینامیکی سرعت چرخش و تعادل کمک شایانی به حفظ الیاف لباس ها می کند.

–   با استفاده از تکنولوژی AutoDose می توانید مخزن مواد شوینده و نرم کننده را پر کنید و حداکثر تا 20 مرتبه از آن استفاده کنید. لباسشویی هربار به صورت هوشمند و به قدر نیاز برمیدارد.

–   تکنولوژی انحصاری PremiumCare با وجود سرعت و دقت زیاد در امر شست و شو، آن را با ملایمت انجام داده تا لباس ها به هیچ عنوان آسیب نبینند.

–   موتور ZEN به کار رفته در این لباسشویی دایرکت درایو بوده و قدرت را مستقیم به لباس ها انتقال می دهد. نتیجه این امر شست و شو بی عیب و نقص و جلوگیری از اتلاف انرژی است. همچنین این موتورها از صدا و لرزش بسیار خفیفی بهره مند هستند.

–   برنامه های متنوعی همچون شست و شوی سریع 30 دقیقه ای، Wool برای شست و شوی لباس های پشمی، شست و شو با دمای 15 درجه و … در منوی این ماشین دیده می شود.

–   عملکرد SoftMove یا همان حرکات آرام به همراه PremiumCare در ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 9 ZEN روندی آرام و محافظتی برای شستن لباس ها ایجاد می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669