1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن

450 بازدید
نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن

با وجود نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن مردم ساکن در این منطقه می توانند تعمیر وسیله برقی خود را تحت نظر افراد متخصص و حرفه ای انجام دهند. این مسئله بسیار مهم است که وسیله برقی خود را از برندی خریداری نمایید که نمایندگی تعمیرات برای ارائه خدمات پس از فروش این برند وجود داشته باشد. فراموش نکنید که تعمیر دستگاه تحت  نظر تعمیرکاران ماهر تضمین کننده سلامت و کارایی وسیله خواهد بود.

 

شماره تماس تعمیرات باکنشت در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مروری بر  خدمات نمایندگی تعمیرات باکنشت در بومهن

 

برای تعمیر هر وسیله برقی و برای تمامی مشتریان، نمایندگی ما خدمات زیر را در حد استاندارد ارائه خواهد نمود:

1-    تعمیر وسیله در منزل مشتری

به هر حال برای ما اهمیت دارد که مشتری نگرانی از بابت نگرانی وسیله برقی نداشته باشد. در همین راستا خود را موظف می دانیم تعمیر وسایل برقی را در حضور مشتری و در خانه انجام دهیم. شما تنها باید با مرکز تماس گرفته و درخواست کمک کنید. در اسرع وقت کارشناسان تعمیرکار مورد نظر را به منزل شما اعزام می کنند و اطمینان می دهیم که تعمیر دستگاه با تجهیزات کامل و براساس اصول استاندارد انجام می گیرد.

2-   ارائه گارانتی تعمیرات برای وسیله

با هدف جلب اعتماد مشتریان، نمایندگی ما تعمیرکاران را موظف می داند بعد از اتمام کار، ضمانت نامه تعمیرات را به مشتری تحویل دهند. اگر عیب وجود در مدت اعتبار گارانتی بروز نمود، نگران نباشید چرا که در این صورت مسئولیت کار بر عهده نمایندگی خواهد بود.

3-   ارائه مشاوره رایگان برای مشتریان

بخشی از خدمات نمایندگی به ارائه مشاوره اختصاص دارد. کارشناسان ما بعد از تماس مشتری، به او راهنمایی می کنند تا پاسخ سوالات خود را از افراد متخصص دریافت نمایند. همچنین اگر عیب وسیله سطحی باشد، متخصصین ما به صورت تلفنی به شما کمک می کنند تا خودتان مشکل را رفع کنید.

4-   تخفیف هزینه تعمیرات

تعمیر هر  گونه وسایل برق در نمایندگی تعمیرات بومهن با هزینه مناسب و بهترین خدمات خواهد بود. همچنین مشتریان می توانند با ارائه گارانتی وسیله به تعمیرکار از تخفیف بیشتر در محاسبه هزینه نهایی برخوردار شوند. البته ضمانت نامه باید از نظر زمانی اعتبار داشته باشد.

 

آشنایی با ما

 

 

آیا با برند باکنشت آشنا هستید؟

 

زمانی که می خواهید برای خرید لوازم برقی خانگی در اقدام کنید، باید بدانید که چه اندازه به این لوازم نیاز دارید. برخی از وسایل همانند ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال فریزر اجاق گاز و همچنین جاروبرقی، جزء لوازم ضروری به حساب می‌ آیند.

پس مسلما در خرید این قسم از لوازم باید وسواس بیشتری به خرج داده و به سراغ بهترین برندها بروید تا سالیان طولانی برای شما کارایی داشته باشند. برای این منظور برند باکنشت را به شما پیشنهاد می ‌کنیم.

اگر دوست دارید لوازم برقی شما اصالت آلمانی داشته باشند، برند باکنشت یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندها است که در این زمینه شهرت جهانی به دست آورده است. خوشبختانه نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر از این برند در سراسر کشور ایران وجود دارد که شما در زمان خرید لوازم برقی برند باکنشت می توانید به فروشگاه های شناخته شده مراجعه کرده و از راهنمایی ‌های کارشناسان فروش برای یک خرید ایده آل بهره مند شوید.

 

چرا از نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن کمک بگیریم

 

یکی از دلایلی که باعث شده است برند باکنشت به عنوان یکی از برندهای معروف و مشهور در جهان شناخته شود، بحث خدمات پس از فروش است که برای جلب اعتماد مشتریان در نظر گرفته است.

در همین راستا، نمایندگی های زیادی از برند باکنشت در کشور ایران وجود دارد تا بتوانند در زمینه نصب، راه اندازی و عیب یابی وسایل برقی باکنشت به مردم کمک کنند. نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن از مردمان ساکن در منطقه بومهن برای نصب و تعمیرات انواع وسایل برقی باکنشت حمایت می کند. در صورتی که وسایل برقی شما خراب شده است، پیشنهاد می ‌کنیم حتماً با نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن تماس بگیرید. مهمترین مزیت ‌های مراجعه به این نمایندگی عبارتند از:

–         بهره مندی از خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

–         کمک گرفتن از کارشناسان متخصص و حرفه ای

–         تعمیر انواع لوازم برقی باکنشت تحت نظر تکنسین ‌های متخصص و آشنا با سیستم طراحی انواع لوازم برقی باکنشت

–        ارائه گارانتی تعمیرات برای مشتریان عزیز

–        در نظر گرفتن ضمانت نامه وسیله به عنوان معیاری جهت ارائه تخفیف ها

–        کمک به مشتریان به صورت حضوری و آنلاین در مواردی که عیب رخ داده کاملاً سطحی و خفیف بوده و خود مشتری به راحتی می تواند این مشکل را بدون هزینه کردن، برطرف کند.

 

تعمیر در خانه با نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن

 

نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن خدمات تعمیرات در منزل را نیز ارائه کرده است. مسلما وقتی وسیله برقی خراب می ‌شود، حتی برای وسایلی که در اندازه کوچک طراحی شده اند، مردم نگران این موضوع هستند که در ترافیک شهری چگونه به نمایندگی مربوطه مراجعه نمایند.

البته اگر وسیله برقی بزرگ خراب شده باشد، این گرانی چندین برابر خواهد شد چون به چند نیروی کمکی برای جابجا کردن وسیله نیاز خواهند داشت. نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن این مشکلات را برطرف کرده است.

تفاوتی نمی‌ کند کدام یک از وسایل برقی شما خراب شده باشد. می توانید با نمایندگی تماس گرفته و از کارشناسان ما بخواهید تعمیرات در منزل را برای شما ارائه کنند. تکنسین ‌ها ابتدا بهترین زمان را با شما هماهنگ می‌ کنند و با تجهیزات کافی و کامل به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

از آنجایی که امکان دارد برخی از قطعات معیوب شده و نیاز به تعویض قطعات باشد، بنابراین قطعات اورجینال را نیز با خود به همراه خواهند داشت. پس همان گونه که متوجه شدید تنها مسئولیت شما این است که خرابی رخ داده در دستگاه را به نمایندگی اطلاع دهید و از این پس مسئولیت کار با متخصصین ما خواهد بود.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن

 

در محاسبه هزینه تعمیرات، نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن چند فاکتور را مدنظر قرار می دهد:

–         آیا ضمانت نامه وسیله شما هنوز اعتبار دارد یا خیر؟ اگر گارانتی منقضی نشده باشد، می ‌توانید با ارائه آن به تکنسین ها، از این ضمانت نامه به عنوان برگه تخفیف استفاده کنید.

–        کدام یک از وسایل برقی شما خراب شده است؟

–         شدت عیب رخ داده در دستگاه چقدر است؟

–         آیا نیاز است برخی از قطعات داخلی آن عوض شود یا خیر؟

در نهایت تکنسین تمامی موارد را در فاکتور لحاظ کرده و هزینه دستمزد خود را نیز در محاسبه هزینه ها اعمال خواهد کرد. لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات باکنشت بومهن ضمانت نامه تعمیرات را برای شما ارائه می کند. پس از بابت هزینه ها آسوده خاطر خواهید بود که اگر مجددا همین عیب در دستگاه بروز کرد، در صورت اعتبار داشتن گارانتی تعمیرات، خدمات به صورت رایگان برای شما ارائه می گردد.

 1669