1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان

603 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان

با توجه به اینکه برخی از مشتریان به تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان نیاز دارند، نمایندگی تعمیرات باکنشت گیلان بخشی از خدمات خود را به تعمیر این وسیله اختصاص داده است. البته تعمیر این وسیله تنها توسط تعمیرکارانی انجام می شود که متخصص در زمینه ماشین لباسشویی بوده و با تسلط به سیستم این وسیله به خوبی می توانند عیب یابی را انجام دهند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی باکنشت گیلان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09112800916

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان

 

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در رشت – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در تالش – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در لاهیجان – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در رودسر – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در لنگرود – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در بندرانزلی – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در صومعه‌سرا – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در آستانه اشرفیه – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در رودبار – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در فومن – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در آستارا – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در رضوانشهر – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در شفت – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در خمام – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در ماسال – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در سیاهکل – تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در املش

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات ارائه شده جهت تعمیر لباسشویی باکنشت در گیلان

 

پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار به متخصصین نمایندگی ما اعتماد کنید. توجه به اینکه خدمات زیر به صورت علمی و استاندارد ارائه می شود، شک نداریم که انتخاب شما همیشگی شده و پشیمان نخواهید شد:

1-   تعمیر ماشین لباسشویی در منزل شما انجام می گیرد.

نمایندگی ما مسئولیت جابجایی ماشین لباسشویی را از دوش مشتریان برداشته است. به این معنا که تنها وظیفه شما، تماس با مرکز است. از این پس سایر امور را به کارشناسان بسپارید. تعمیرکار متخصص در اولین فرصت با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می کند. البته هدف دیگر این اقدام، نظارت مشتری بر عملکرد تعمیرکار است تا از کیفیت کار اطمینان حاصل پیدا کند.

2-   هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مناسب خواهد بود.

به شما نوید می دهیم که تعمیر ماشین لباسشویی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام خواهد گرفت. علاوه بر تخفیفاتی که نمایندگی برای همه شما در نظر گرفته است، گارانتی وسیله نیز معیار دیگری برای کاهش هزینه ها خواهد بود. اگر ضمانت نامه وسیله هنوز منقضی نشده است حتما به تعمیرکار تحویل دهید تا قیمت نهایی برای شما کمتر محاسبه شود.

3-   با ارائه گارانتی تعمیرات، خدمات خود را تضمین می کنیم.

این امر طبیعی است که مشتریان نگران کیفیت تعمیر لباسشویی باکنشت در گیلان باشند. غالبا این سوال را دارند که اگر باز هم همان عیب بروز نمود تکلیف چیست؟ با داشتن گارانتی تعمیرات اگر همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز نمود، مسئولیت آن بر عهده نمایندگی خواهد بود. در این صورت مشتری نباید هزینه ای پرداخت نماید. تعمیرکار با همان کیفیت اولیه و در اولین فرصت تعمیر دستگاه را مجددا انجام خواهد داد.

 

با برند باکنشت آشنا شوید

 

اگر به فکر خرید یک ماشین لباسشویی برای خانه خود هستید، پیشنهاد می ‌کنیم حتما از برند باکنشت دیدن فرمایید. همه ما دوست داریم که برندهای معروف را انتخاب کنیم. از آنجایی که برند باکنشت  یک برند آلمانی است، پس شک نداشته باشید که در طراحی انواع لوازم برقی خود از آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای روز جهان استفاده می کند.

البته برند باکنشت در طراحی لوازم برقی ضروری شامل ماشین لباسشویی یخچال فریزر و وسایل دیگر همانند اجاق گاز مایکروفر و ماکروویو نیز فعالیت داشته و با توجه به کیفیت و استانداردهای بسیار بالا، توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در دنیا به دست بیاورد.

 

مهمترین ویژگی های ماشین لباسشویی باکنشت

 

حتماً این سوال برای شما به وجود آمده است که چرا پیشنهاد دادیم از ماشین لباسشویی باکنشت استفاده کنید. این برند سیستم عیب یابی هوشمند را در انواع مدل های ماشین لباسشویی باکنشت قرار داده است.

بنابراین اگر کوچکترین نقصی در وسیله به وجود بیاید، برنامه عیب یابی هوشمند، سریعا از طریق کدهای تعریف شده در دستگاه، عیب موجود را گزارش می‌ کنند. در این صورت اگر شما به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که چه اتفاقی افتاده است.

از طرف دیگر قابلیت ‌های زیادی در ماشین لباسشویی باکنشت وجود دارد. تنوع برنامه های شستشوی این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید هر نوع لباسی را که نیاز دارید، حتی انواع پرده و ملحفه را توسط ماشین لباسشویی باکنشت بشویید.

اگر جذابیت ظاهری ماشین لباسشویی هم برای شما مهم است، کافی است از مدل های مختلف ماشین لباسشویی باکنشت دیدن کنید. اطمینان داشته باشید که به ازای هزینه پرداختی، زیباترین و در عین حال کارآمدترین ماشین لباسشویی را در اختیار دارید که راندمان مصرف انرژی آن بسیار بالا است.

 

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان

 

بعضی از افراد فکر می ‌کنند اگر وسایل برقی خود را از برندهای معتبر همانند برند باکنشت تهیه کنند، هیچ گاه دچار مشکل نمی‌ شود اما سهل انگاری ما در استفاده از دستگاه ها، می تواند باعث بروز نقص در وسیله شود یا حتی نوسانات زیاد در جریان برق، زمینه ‌ساز خرابی در وسایل خواهد بود. مهمترین عیوب رایج در ماشین لباسشویی باکنشت عبارتند از:

–         لرزش بیش از اندازه دستگاه

شاید در اولین برخورد این ذهنیت برای شما به وجود بیاید که دیگ داخل ماشین لباسشویی شل شده و باید تعمیر گردد. اما قبل از آن پیشنهاد می کنیم حتما وضعیت قرارگیری ماشین لباسشویی را کنترل کنید و مطمئن شوید که تراز است. سپس مطمئن شوید که وزن لباس ها در داخل ماشین لباسشویی با ظرفیت دستگاه همخوانی دارد. اگر از این دو مورد اطمینان خاطر دارید، با نمایندگی تعمیرات باکنشت گیلان تماس بگیرید چون باید در اولین فرصت کارشناسان جهت تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان مراجعه کنند.

–         قطعی برق در ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی روشن نمی شود، ابتدا به سراغ امور ساده و پیش پا افتاده بروید. برای مثال مطمئن شوید که قفل کودک دستگاه فعال نیست. شاید به صورت ناخواسته دکمه قفل کودک را فعال کرده باشید.

از طرف دیگر وضعیت برق قسمتی از ساختمان که ماشین لباسشویی در آن قرار دارد را کنترل کنید. همچنین مطمئن شوید که پریز برق، محافظ برق و دو شاخه ماشین لباسشویی سالم هستند. در صورتی که مطمئن شدید هیچ عیبی در موارد ذکر شده وجود ندارد، باید با نمایندگی تعمیرات باکنشت در گیلان تماس بگیرید. احتمال دارد نقص فنی در دستگاه رخ داده باشد.

–         عدم آبگیری ماشین لباسشویی

ساده ترین حالت این است که شما شیر آب را باز نکرده باشید و یا حتی ممکن است شدت جریان آب ورودی به داخل ساختمان بسیار کاهش پیدا کرده باشد که این اتفاق بیشتر در خانه های آپارتمانی برای طبقات بالایی رخ می ‌دهد. اما به هر حال وجود نقص های جدی در قسمت داخلی دستگاه نیز می ‌تواند باعث عدم آبگیری ماشین لباسشویی شود. اگر با نمایندگی تعمیرات باکنشت گیلان تماس بگیرید، راهنمایی های لازم برای شما ارائه خواهد شد.

–         عدم تخلیه ماشین لباسشویی

اگر می بینید که ماشین لباسشویی نمی تواند آب موجود در داخل دیگ را خالی کند، ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و سپس مطمئن شوید که فیلتر ماشین لباسشویی تمیز است. همچنین شلنگ خروجی را بررسی کنید.

اگر شلنگ دچار پیچ خوردگی یا دچار انسداد در اثر فشار بین ماشین لباسشویی و دیوار شده باشد، مسلماً امکان تخلیه وجود ندارد. همچنین در زمان نصب ماشین لباسشویی توجه داشته باشید که ارتفاع شلنگ خروجی آب از حد استاندارد یعنی کمتر بیشتر نشود.

 

چه زمانی برای تعمیر لباسشویی باکنشت با نمایندگی تعمیرات باکنشت در گیلان تماس بگیریم؟

 

خوشبختانه ماشین لباسشویی باکنشت به گونه‌ ای طراحی شده است که به محض بروز یک عیب در داخل آن، از طریق علامت های اختصاری، این عیب به شما نمایش داده می ‌شود. بنابراین با مراجعه به دفترچه راهنما می توانید متوجه شوید که مشکل از کجا است.

همانطور که گفته شد گاهی اوقات یک سهل انگاری و یا اشتباه کوچک باعث بروز عیب در داخل ماشین لباسشویی می شود. شاید با کنترل کردن موارد ذکر شده، بتوانید مشکل را برطرف کنید.

در غیر این صورت حتما باید با نمایندگی تعمیرات باکنشت در گیلان تماس بگیرید. برای مثال ممکن است در مورد عیوب رایج ماشین لباسشویی، راهکارهایی که ذکر کردیم اصلاً جوابگو نباشد. این نشان می‌ دهد که مشکلات فنی در دستگاه بروز کرده و حتماً باید تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان را به متخصصین حرفه‌ای بسپارید تا به صورت ریشه ‌ای، عیب یابی را انجام دهند.

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت در گیلان

 

جالب است بدانید اغلب مشتریان که با نمایندگی تعمیرات باکنشت گیلان تماس می ‌گیرند، در اولین قدم در مورد هزینه ها سوال می پرسند. ما تا زمانی که مطمئن نشویم عیب رخ داده در دستگاه تا چه اندازه حاد است نمی‌توانیم برآورد دقیقی در مورد هزینه داشته باشیم.

پس اجازه دهید تعمیرکار به منزل شما مراجعه کند، عیب یابی به طور دقیق انجام شود و سپس براساس نوع عیب رخ داده در ماشین لباسشویی و همچنین نوع قطعات خراب شده در داخل آن، هزینه ها برآورد خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که تکنسین های ما براساس تعرفه های موجود، هزینه ها را محاسبه خواهند کرد و ضمانتنامه تعمیرات را به شما تحویل می دهند. بنابراین در صورتی که همین عیب در بازه اعتبار گارانتی تعمیرات بروز کند، بدون هیچگونه هزینه می توانید تعمیرات را انجام دهید.

 

نکاتی در مورد ماشین لباسشویی باکنشت

 

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی باکنشت، تعیین ‌کننده کارایی آن خواهد بود. برای مثال:

–         قبل از اینکه دستگاه را مورد استفاده قرار دهید حتما دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنید.

–         حتماً از شوینده های مناسب استفاده نمایید.

–         گاهی اوقات افراد لباس های بسیار کثیف را داخل ماشین لباسشویی می ریزند ولی برنامه مناسب را انتخاب نکرده یا شوینده مناسب استفاده نمی کنند. سپس از این موضوع گلایه دارند که چرا ماشین لباسشویی قدرت کافی برای شستشو ندارد. در این مورد شما خطا کرده اید. در واقع براساس نوع الیاف پارچه و میزان کثیف بودن، باید بهترین برنامه شستشو و بهترین شوینده را انتخاب کنید.

–         تا جایی که امکان دارد سفید کننده داخل ماشین لباسشویی نریزید.

–         برای نصب ماشین لباسشویی مطمئن باشید که دستگاه در کنار لوازم گرمایشی همانند اجاق گاز قرار نمی گیرد.

–         به تراز بودن ماشین لباسشویی توجه داشته باشید.

–         ظرفیت ماشین لباسشویی باید با وزن لباس هایی که داخل آن می ریزید همخوانی داشته باشد.

 1669