1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان

425 بازدید
نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان

تعمیر هر گونه وسیله برقی در نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان تحت نظر تعمیرکاران متخصص و حرفه ای انجام می شود. مشتریان ساکن در این منطقه که به کمک برای رفع خرابی وسیله نیاز دارند، تنها کافی است با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را با کارشناسان در میان بگذارند. تمامی خدمات به گونه ای پیش می رود که وسیله شما همانند روز اول با همان کارایی تحویل داده شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات باکنشت در لواسان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مروری بر خدمات تعمیرات باکنشت در لواسان

 

مشتریان حق دارند بدانند به ازای هزینه ای که پرداخت می کنند، چه خدماتی را از نمایندگی دریافت خواهند نمود:

1-   خدمات در منزل شما ارائه می شود.

تعمیر کلیه وسایل برقی تحت نظر نمایندگی ما، در منزل مشتریان انجام می گیرد. با هدف جلب رضایت مشتریان، بلافاصله بعد از تماس شما و صحبت با کارشناسان، تعمیرکار سریعا به خانه شما آمده و در حضور خودتان خدمات را ارائه می کند. شما می توانید در تمام مدت کار عملکرد تعمیرکار را دنبال کرده و از کیفیت خدمات اطمینان پیدا کنید.

2-   تعمیر وسیله برقی با گارانتی تعمیرات انجام می شود.

با هدف جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران ما موظف هستند بعد از تعمیر دستگاه گارانتی تعمیرات را تحویل دهند. این ضمانت نامه تضمین می کند اگر همین عیب در مدت معلوم باز هم رخ دهد، نمایندگی ما خود را موظف می داند بدون دریافت هزینه خدمات را به بهترین شکل ارائه نماید.

3-   مشاوره رایگان برای شما در نظر گرفته شده است.

یکی از خدمات نمایندگی ما، ارائه مشاوره رایگان و به صورت تلفنی برای مشتریان است. شما برای دریافت پاسخ در مورد وسایل برقی کافی است با مرکز تماس گرفته و از کارشناسان درخواست کمک کنید. راهنمایی های لازم تحت نظر افراد متخصص ارائه می گردد.

4-   تعمیر وسیله با قیمت مناسب انجام می گیرد.

تحت نظر نمایندگی تعمیرات لواسان بزرگ و کوچک نگران هزینه خدمات نباشید. مرکز ما تخفیفات لازم را اعمال نموده و همچنین گارانتی وسیله را به عنوان فاکتوری برای کاهش هزینه ها لحاظ خواهد کرد. البته ضمانت نامه دستگاه باید دارای تاریخ اعتبار بوده و مهر تایید شرکت فروشنده را داشته باشد.

 

آشنایی با ما

 

 

آیا با برند باکنشت آشنا هستید؟

 

در زمان خرید لوازم برقی خانگی، ابتدا باید در مورد تمامی برندهای موجود تحقیق کنید تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید و سپس خرید خود را انجام دهید. اگر تا به حال نام برند باکنشت را شنیده باشید، به خوبی می دانید که باکنشت، یک برند آلمانی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

برندهای آلمانی معمولا آخرین  فناوری های جدید دنیا را در لوازم برقی خود استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند رتبه بالاتری را در بین رقبای خود به دست بیاورند. جالب است بدانید که برند باکنشت از سال ۲۰۱۲ فعالیت جهانی خود را آغاز کرده و دامنه کاری خود را از کشور آلمان توسعه داده است.

این برند بیشتر در تولید انواع یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز فعالیت دارد. این قبیل لوازم، در گروه لوازم برقی ضروری حساب می آیند پس برای خرید باید به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید حتی اگر هزینه زیادی را به همراه داشته باشد.

 

چرا از نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان کمک بگیریم؟

 

به هر حال ممکن است وسیله برقی باکنشت  دچار مشکلاتی شود. مثلاً یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و به سراغ یخچالی می روید. در همین لحظه ملاحظه می کنید که یخچال شما خاموش شده است.

قطعاً این موضوع برای همه افراد نگران کننده است. اگر موتور یخچال سوخته باشد باید هزینه زیادی را برای تعمیرات بپردازید و از سوی دیگر اولین نگرانی که به سراغ همه ما می‌آید، چگونگی جابجا کردن وسیله برای بردن به تعمیرکار است. پیشنهاد ما این است که اگر در لوازم برقی خانگی باکنشت مشکلاتی را مشاهده می‌کنید حتماً با نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان کمک بگیرید چرا که از چند منظر سود خواهید کرد:

–         نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان خدمات تلفنی و آنلاین را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. از آنجایی که هر عیبی در دستگاه به معنای خرابی در آن نیست و گاهی اوقات خود شما می توانید با بررسی چند مورد، مشکل را برطرف کنید، بنابراین کارشناسان ما از شما سوالاتی را پرسیده و سپس راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند تا در صورت امکان، بتوانید مشکل را برطرف کنید. در غیر این صورت برای تعمیرات دست به کار خواهند شد.

–         اگر شما تعمیر لوازم برقی خانگی خود را به نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان بسپارید می توانید از گارانتی تعمیرات نیز استفاده کنید. در واقع تکنسین های ما ضمانت نامه ای به شما تحویل می دهند که بر طبق آن فرد تعمیرکار متعهد است اگر عیب رخ داده در دستگاه مجددا در بازه زمانی اعتبار گارانتی بروز کند، بدون هیچ هزینه ای، از شما حمایت کرده و مجدداً تعمیرات را انجام خواهد داد.

–         ممکن است قطعه ای در داخل دستگاه شما سوخته باشد. برای تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان از قطعات اصلی برای شما استفاده می کند. اما اگر به سراغ تعمیرکارانی غیر از نمایندگی بروید، نمی توانید از این موضوع اطمینان داشته باشید چرا که متاسفانه در حال حاضر قطعات چینی زیادی در بازار وجود دارد که تعمیرکاران برای اینکه هزینه ها برای آن ها به صرفه تمام شود، از این قطعات استفاده می کنند.

–         همچنین تکنسین ها در نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان در اولین فرصت برای تعمیرات وسیله برقی شما در منزل، اقدام می کنند تا هر چه زودتر شما بتوانید از وسیله استفاده کنید. به خصوص اگر وسایلی همانند اجاق گاز یخچال یا فریزر خراب شده باشد، قطعاً شما را به عنوان اولویت قرار می دهند تا بتوانند این قبیل وسایل ضروری را هر چه زودتر سالم تحویل دهند.

 

تعمیر در خانه با نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان

 

از آنجایی که نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان خدمات تعمیرات در منزل را برای شما عزیزان در نظر گرفته است، بنابراین به هیچ عنوان نباید نگرانی از بابت جابجایی وسیله داشته باشید. هر کدام از وسایل برقی شما که خراب شده است، کافی است موضوع را به تعمیرکاران ما در نمایندگی گزارش کنید.

در صورتی که کارشناسان مطمئن شوند راهی جز تعمیر وجود ندارد، تکنیسین ها با شما هماهنگ کرده و در زمان مناسب با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهند کرد. در واقع تعمیرات در حضور خود شما انجام می شود تا از کیفیت کار نیز اطمینان داشته باشید. در نهایت تعمیرکاران باید تعرفه هزینه ها را به شما تحویل داده و سپس فاکتور را برای شما ارائه نمایند.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان

 

در محاسبه هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات باکنشت لواسان باید چند نکته را متذکر شویم:

–         در صورتی گارانتی دستگاه اعتبار دارد حتما به تکنسین ها تحویل دهید تا هزینه ها برای شما کمتر شود.

–         تعمیرکاران موظف هستند گارانتی تعمیرات را برای شما عزیزان در نظر بگیرند که تضمین کننده کیفیت کاری آن ها خواهد بود.

–         اگر قرار است قطعه ای در دستگاه عوض شود، حتماً باید تعرفه مربوط به تعویض قطعات را برای شما ارائه نمایند.

–         در پایان کار، تعمیرکار فاکتور کامل را همراه با دستمزد خود در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد جزئیات هزینه ها اطمینان داشته باشید.

 1669