1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WMT EcoStar 6z BW

386 بازدید
ماشین لباسشویی باکنشت مدل WMT EcoStar 6z BW

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WMT EcoStar 6z BW دارای ظرفیت 6 کیلوگرم است و به عنوان یک دستگاه جمع و جور راه حلی ایده آل برای مکان های کوچک به شمار می رود. سرعت چرخش سریع 1200 دور در دقیقه برای موتور منجر به صرفه جویی در منابع و انرژی توسط این ماشین می شود. همچنین به لطف طراحی منحصر به فرد فناوری ZEN از حداقل لغزش و صدا برخودار است.

ویژگی های ماشین لباسشویی باکنشت WMT EcoStar 6z BW

·       در ماشین لباسشویی WMT EcoStar 6z BW از طراحی SoftOpening برای درب استفاده شده تا به راحتی باز و بسته شود. همچنین این ماشین درب از بالا می باشد.

·       این لباشویی باریک 40 سانتی متری انعطاف پذیری بالایی دارد. دریچه ورود آب آن قابلیت چرخش داشته و به لطف چرخ هایی که دارد به راحتی جا به جا می شود.

·       ماشین لباسشویی باکنشت WMT EcoStar 6z BW  با ترکیب بهینه زمان، شیمی، مکانیک و دما به گرید انرژی A+++ با 20 درصد صرفه جویی بیشتر دست یافته است.

·       برنامه سازگار با محیط زیست Green & Clean لباس های شما را با دمای 15 درجه اما با کیفیت 40 درجه می شوید. تا هم انرژی کمتری مصرف شود و هم لباس ها آسیب نبینند.

·       فناوری سنسور هوشمند به کار رفته در این مدل در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرده و عملکرد ماشین را بهینه می کند.

·       برنامه Black & Dark مخصوص شست و شوی لباس های مشکی و تیره است. شست و شوی آرام و اصولی موجب می گردد رنگ لباس ها حتی بعد از چندین شست و شو نیز بور نگردد.

·       تخلیه آب در ماشین لباسشویی باکنشت مدل WMT EcoStar 6z BW به صورت اتوماتیک انجام می شود. به علاوه یک مانیتور اقتصادی برای نمایش مقدار انرژی و آب مورد نیاز برای هر برنامه دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669