1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM SENSE 8G42PS

297 بازدید
ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM SENSE 8G42PS

با تشکر از موتور اینورتر بدون تسمه در ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM SENSE 8G42PS که کمترین سر و صدا و لرزش را در حین کار برای شما به ارمغان آورده است. ظرفیت بالای 8 کیلوگرمی این لباسشویی شما را از شست و شوهای مکرر باز می دارد و البته تمامی شست و شوها با ملایمت اما در نهایت پاکیزگی انجام می شود.

ویژگی ها

1    با استفاده از ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM SENSE 8G42PS بیش از 100 نوع لکه را از بین ببرید. البته قرار نیست آسیبی به لباس های مورد علاقه شما برسد زیرا این عملیات در دمای 40 درجه و تنها با استفاده از فناوری حرکت دیجیتال، Eco Tech و کنترل دقیق دما انجام می گیرد.

2    سنسورهای به کار رفته در لباسشویی با کنترل وزن، کثیفی و مرحله شست و شو آب ورودی به ماشین را کنترل می کنند تا مصرف آن بهینه شود و این همان تکنولوژی Eco Tech می باشد

3    یک برنامه سریع 45 دقیقه ای برای حذف 30 لکه بر روی لباس در WM SENSE 8G42PS گنجانده شده است. در این برنامه شوینده به طور کامل فعال شده و حرکات طبلی و حساب شده منجر به یک شست و شوی بی نقص می شود.

4    برای شستن لباس های رنگی، حساس و لباس هایی که چندان کثیف نیستند برنامه Green & Clean با دمای آب 15 درجه در خدمت شماست.

5    رنگ سفید، کلاس انرژی A+++ با 20 درصد صرفه جویی بیشتر، برنامه های شست و شوی پشم، لباس های تیره و ملحفه، صدا و لرزش بسیار کم و 18 برنامه شست و شو از دیگر آیتم های لباسشویی باکنشت مدل WM SENSE 8G42PS می باشد.

نمایندگی تعمیرات باکنشت

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669