1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM Steam 8 100

347 بازدید
ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM Steam 8 100

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM Steam 8 100 یکی از انتخاب های بی نظیر پیش روی شماست تا بتوانید تکنولوژی، پاکیزگی و سرعت را به خانه خود بیاورید. سازگاری با محیط زیست، 10 درصد اقتصادی تر از گرید A+++ و مصرف بهینه انرژی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. ظرفیت 8 کیلوگرمی این ماشین برای شست هر نوع لباس، پتوهای کوچک، رومیزی و … مناسب است.

ویژگی های ماشین لباسشویی باکنشت WM Steam 8 100

·       با استفاده از ماشین لباسشویی باکنشت WM Steam 8 100 می توانید بیش از 100 لکه بر روی لباس را آن هم با دمای 40 درجه سانتی گراد از بین ببرید.

·       برنامه مراقبتی شست و شو با بخار در این ماشین بدون هیچ گونه ماده شیمیایی 99.9 درصد از باکتری های مضر بر روی لباس را از بین می برد.

·       فناوری Eco Tech ماشین لباسشویی باکنشت WM Steam را کاملا اقتصادی کرده است. سنسورهایی سطح آب و مراحل را زیر نظر داشته و تنها به قدر نیاز همان مرحله آب گیری می کنند. طبیعتا هرچه آب کمتری گرم شود مصرف انرژی برق نیز کاهش می یابد. در نتیجه کلس راندمان گرید انرژی A+++  حتی تا 20 درصد نیز کاهش می یابد.

·       لباسشویی باکنشت مدل WM Steam 8 100 یک ضد لک به تمام معناست. در این ماشین برنامه ای وجود دارد که سخت ترین لکه ها را در دمای 40 درجه و ظرف 45 دقیقه پاک می کند. انجام این کار به وسیله مقدار مناسب آب، دمای مناسب، حرکات چرخشی حساب شده و فعال شدن کامل ماده شوینده انجام می گیرد.

·       برنامه Green & Clean در ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM Steam 8 100 لباس ها را با دمای 15 درجه سانتی گراد می شوید. اما به لطف شست و شوی اصولی نتیجه ی آن مشابه دمای 40 درجه است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669