1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات باکنشت مرکز تهران

460 بازدید
نمایندگی تعمیرات باکنشت مرکز تهران

با راه اندازی نمایندگی تعمیرات باکنشت مرکز تهران مشتریان در این منطقه به خیال آسوده می توانند به یک مرکز معتبر برای تعمیر وسیله برقی خود مراجعه نمایند. اینکه شما از یک برند معتبر وسیله برقی خود را خریداری نمایید، تنها یک بعد تضمین کننده خری شما خواهد بود. به این فاکتور نیز توجه کنید که ممکن است روزی وسیله برقی خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این زمان است که وجود نمایندگی های مجاز  برای حمایت از وسیله اهمیت خود را نشان می دهد.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات باکنشت در مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات باکنشت در مرکز تهران 

 

نمایندگی تعمیرات باکنشت یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات باکنشت مطهری , نمایندگی تعمیرات باکنشت فاطمی , نمایندگی تعمیرات باکنشت عباس آباد , نمایندگی تعمیرات باکنشت جلفا , نمایندگی تعمیرات باکنشت خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات باکنشت بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات باکنشت امام خمینی , نمایندگی تعمیرات باکنشت سهروردی , نمایندگی تعمیرات باکنشت آپادانا , نمایندگی تعمیرات باکنشت نیلوفر , نمایندگی تعمیرات باکنشت لاله زار , نمایندگی تعمیرات باکنشت جمهوری , نمایندگی تعمیرات باکنشت بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

مروری بر خدمات نمایندگی باکنشت مرکز تهران

 

1-   تعمیر وسیله برقی در منزل مشتریان

نمایندگی ما مسئولیت انتقال وسیله برقی به نمایندگی را از عهده مشتریان برداشته است. در واقع نیازی نیست که وسیله به نمایندگی برده شود بلکه تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند. تمامی امکانات مورد نیاز نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد تا تعمیر وسیله برقی به خوبی و براساس استانداردهای علمی انجام گیرد.

2-   مشاوره رایگان برای مشتریان

گروهی از کارشناسان ما در نمایندگی مسئول این هستند که در زمان تماس مشتریان با مرکز، پاسخگوی سوالات آن ها باشند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با کارایی های وسیله  و یا برطرف نمودن برخی از عیوب سطحی آن، با کارشناسان صحبت نموده و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید.

3-   اقتصادی بودن تعمیر وسیله برقی

به همان اندازه که خرید وسایل برقی نیاز به هزینه سنگین دارد، تعمیر برخی از آن ها نیز به هزینه بر خواهد بود. نمایندگی ما نه تنها تخفیفاتی را برای تمامی مشتریان در نظر گرفته بلکه گارانتی وسیله برقی را به عنوان معیاری در کاهش هزینه ها لحاظ می کند. در صورتی که ضمانت نامه وسیله برقی اعتبار داشته باشد، تعمیرکاران در محاسبه هزینه تعمیرات حتما به شما تخفیف می دهند.

4-   ارائه گارانتی تعمیرات به مشتریان

تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات باکنشت مرکز تهران موظف هستند بعد از پایان کار، گارانتی تعمیرات را به مشتریان تحویل دهند. بر طبق این گارانتی اگر همین عیب مجددا در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، مسئولیت تعمیر وسیله به صورت رایگان بر عهده نمایندگی خواهد بود.

 1669