1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی و خشک کن باکنشت مدل T SENSE M11 8X3WKY EN

332 بازدید
ماشین خشک کن باکنشت مدل T PURE M1172WK EN

ماشین لباسشویی و خشک کن باکنشت مدل T SENSE M11 8X3WKY EN ظرفیتی معادل 8 کیلوگرم برای شست و شو و خشک کامل لباس ها دارد. پمپ حرارتی به کار رفته در این دستگاه ها لباس ها را به جای دمای 60 درجه با 40 درجه به صورت کامل خشک می کند تا لباس ها آسیب نبینند. با وجود تکنولوژی های پیشرفته گرید انرژی این محصول A+++ می باشد.

ویژگی ها

1       تکنولوژی AutoCleaning Filter برای عملکرد مطمئن و با دوام خشک کن، فیلتر ماشین را به صورت خودکار پاکسازی می کند. این عملیات با استفاده چگالی آب جمع شده انجام می گیرد.

2       با تشکر از فناوری Active Care در ماشین لباسشویی و خشک کن باکنشت مدل T SENSE M11 8X3WKY EN که موجب می گردد آسیب به الیاف لباس ها تا 40 درصد کاهش یافته و رنگ آنها ثابت بماند.

3       با استفاده از آیتم Time Delay هر زمان که مایلید کار را با لباسشویی را شروع کنید. چه وقت خواب باشد یا موقع ظهر، این ماشین باعث آشفتگی کسی نخواهد شد.

4       برنامه XXL در ماشین T SENSE M11 8X3MKY EN به شما امکان می دهد لباس های بزرگ را به صورت کامل خشک کنید.

5       برنامه های شست و شوی جین و ابریشم این اطمینان خاطر را به شما می دهند که این محصول باکنشت برای هر نوع پارچه برنامه شست و شو و مراقبتی خاص خود را دارد.

6       با استفاده از برنامه ضد حساسیت (Anti Allergy) از عزیزانتان محافظت کنید. این برنامه رایج ترین عوامل حساسیت زا مثل گرد و غبار، موی حیوانات و کنه را تا 99.9 درصد از بین برده و سلامتی را به شما هدیه می دهد.

نمایندگی تعمیرات باکنشت

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669