1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس

421 بازدید
نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس

تعمیر وسایل برقی در نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس تحت نظر تعمیرکارانی صورت می گیرد که مهارت بالایی در عیب یابی و تعمیر وسیله دارند. مشتریانی که در این منطقه زندگی می کنند نباید نگران خرابی وسیله برقی خود باشند. با وجود نمایندگی ما شما تنها باید با مرکز تماس گرفته و از کارشناسان درخواست کمک داشته باشید. تعمیرکاران ما موظف هستند در کمترین زمان درخواست شما را پیگیری نمایند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات باکنشت در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مروری بر خدمات نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس

 

1-   تعمیر وسیله برقی در منزل شما انجام می گیرد.

تفاوتی ندارد کدام از وسایل برقی شما خراب شده است. نمایندگی ما موظف است بعد از  تماس مشتری با مرکز و اعلام مشکل، تعمیرکاران خود را به منزل وی اعزام نماید. متخصصین ما با تجهیزات کامل  پیشرفته به خانه مشتری مراجعه کرده و تعمیر دستگاه را شروع می کنند. در این صورت شما می توانید عملکرد مهندسین را زیر نظر گرفته و از کیفیت خدمات اطمینان داشته باشید.

2-   هزینه تعمیر وسیله برقی مناسب خواهد بود.

برای مشتریان مهم است که هزینه تعمیر وسیله برقی مناسب باشد. در واقع دنبال این هستند که بهترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت کنند. نمایندگی ما  به این موضوع نیز پرداخته و در نظر دارد قیمت تعمیر وسیله را به نفع مشتری حساب کند. از سوی دیگر اگر ضمانت نامه وسیله برقی اعتبار زمانی دارد شما می توانید با ارائه آن به تعمیرکار، از تخفیفات بیشتری برخوردار شوید.

3-    مشاوره رایگان برای شما ارائه می شود.

به هر حال ممکن است مشتریان در مدت زمان استفاده از وسیله برقی با سوالات و مشکلاتی روبرو شوند که نیاز به راهنمایی داشته باشند. بخشی از خدمات نمایندگی ما به ارائه مشاوره رایگان اختصاص داشته و با تماس با مرکز می توانید و بدون هزینه از کارشناسان ما کمک بگیرید.

4-   تعمیر وسیله برقی تضمین شده خواهد بود.

تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس موظف هستند بعد از تعمیر وسیله برقی، گارانتی تعمیرات را به مشتری تحویل دهند تا در صورت بروز همین عیب در مدت معلوم، مسئولیت رفع آن بر عهده نمایندگی باشد بدون اینکه هزینه ای از جانب مشتری پرداخت شود.

 

آشنایی با ما

 

 

آیا با برند باکنشت آشنا هستید؟

 

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه برند باکنشت صحبت کنیم باید بگوییم که این برند اصالتاً آلمانی است و بعد از جنگ جهانی توانست تحول بسیار زیادی را در زمینه تولید لوازم برقی خانگی در کشور آلمان ایجاد کند.

از آنجایی که این برند تنوع بسیار زیادی را در بین محصولات داشته و از طرف دیگر از تکنولوژی های مدرن در تولیدات خود استفاده می کند، به همین دلیل خیلی زود توانست پا به عرصه جهانی نهاده و در سال ۲۰۱۲ فعالیت گسترده جهانی خود را آغاز کرد.

اگر شما برای خرید لوازم برقی خانگی مراجعه کنید، قطعاً در فروشگاه های مربوطه، انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز، فریزر، کولر گازی، مایکروفر و ماکروویو را مشاهده خواهید کرد.

 

چرا از نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس کمک بگیریم

 

عوامل مختلفی باعث شهرت برند باکنشت در جهان شده است. یکی از این عوامل، خدمات پس از فروش است که توسط برند باکنشت برای مشتریان ارائه می گردد. این برند در سراسر جهان، نمایندگی های معتبر را تاسیس کرده است که نصب، راه اندازی و تعمیر انواع لوازم برقی باکنشت را انجام می دهند.

برای مثال نمایندگی تعمیرات بازگشت پردیس یک از مراکزی است که این امکان را فراهم می کند تا شما تحت شرایط کاملا استاندارد بتوانید تعمیرات انواع لوازم برقی باکنشت را تحت نظر متخصصین حرفه ای انجام دهید. اما شما این سوال برای شما به وجود آمده است که چرا بهتر است برای تعمیرات به سراغ نمایندگی تعمیرات باکنشت در پردیس برویم؟ این کار چند مزیت برای شما دارد:

–         اطمینان خواهید داشت که عیب یابی و تعمیرات توسط تکنسین های حرفه ای انجام می گیرد که دوره های عملی برای آشنایی با سیستم های داخلی انواع لوازم برقی باکنشت را سپری کرده اند. بنابراین با دقت بسیار بالایی می توانند عیب رخ داده را تشخیص داده و تعمیرات اصولی را برای دستگاه انجام دهند.

–        همچنین نمایندگی تعمیرات باکنشت در پردیس از گارانتی وسیله به عنوان معیاری برای کاهش هزینه ها استفاده می کند.

–         اگر قطعه ای در دستگاه سوخته باشد، تعمیرکار ابتدا سعی می ‌کند آن را تعمیر کند. اما اگر راهی جز تعویض نباشد به شما اطمینان خواهیم داد که این قطعه با انواع اصل جایگزین خواهد شد.

–         همچنین نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا هر زمان که به راهنمایی ‌های کارشناسان ما نیاز داشتید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

 

تعمیر در خانه با نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس

 

قطعاً در زمان خرابی وسایل برقی، مسئله جابجایی آن و بردن وسیله به نمایندگی، یک موضوع بسیار نگران کننده برای مشتریان خواهد بود. از یک سو نگران این هستند که چند ساعت باید وقت خود را در ترافیک سپری کنند تا به نمایندگی برسند و از سوی دیگر اگر وسایل برقی بزرگ خراب شده باشد، به چند نیروی کاری نیاز خواهند داشت.

نمایندگی تعمیرات باکنشت در پردیس تمامی نگرانی ‌ها را برطرف کرده است چرا که تعمیرات در منزل را برای شما در نظر گرفته است. تعمیرکار در زمان مناسب به منزل شما مراجعه می  ‌کند و در حضور خود شما عیب یابی و تعمیرات انجام خواهد شد. سپس فاکتور هزینه ها به شما تحویل داده می شود.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات باکنشت پردیس

 

نمایندگی تعمیرات باکنشت در پردیس در محاسبه هزینه تعمیرات، عوامل همانند نوع وسیله خراب شده، شدت عیب رخ داده در آن، نوع قطعات به کار رفته در داخل دستگاه برای انجام تعمیرات و همچنین دستمزد متخصص را در نظر می‌گیرد و در نهایت اگر گارانتی وسیله ارتباط داشته باشد، این ضمانت نامه را به عنوان فاکتور برای کاهش هزینه ‌ها در نظر خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در راستای حمایت از مشتریان، نمایندگی تعمیرات باکنشت در پردیس گارانتی تعمیرات را نیز ارائه می‌ کند تا  اگر همین عیب در مدت زمان اعتبار ضمانت نامه بروز کرد، بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید مجدداً به نمایندگی مراجعه کرده و خدمات رایگان را دریافت نمایید.

 1669