1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 914ZEN

391 بازدید
ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 914ZEN

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 914ZEN با ظرفیت بالای 9 کیلوگرم، کلاس انرژی A+++ و 50 درصد صرفه جویی بیشتر، برنامه شست و شوی Greeen & Clean برای شستن لباس ها در دمای 15 درجه و فناوری حسگر منحصر به فرد برای تنظیم دینامیکی سرعت چرخش و حفظ الیاف یک محصول قابل اعتماد و کم نظیر می باشد.

 ویژگی ها

–   فناوری ابتکاری و البته اختصاصی PremiumCare در ماشین لباسشویی WM AutoDose 914ZEN برای شست و شوی ملایم اما کارآمد لباس ها طراحی شده است.

–   با استفاده از فناوری AutoDose ، همیشه می توانید از مواد شوینده و نرم کننده خود به طور کامل تا 20 بار شستشو استفاده کنید.

–   موتور بدون تسمه دایرکت درایو و کیفیت بالای قطعات این مدل را به محصولی با دوام و با کیفیت تبدیل کرده است.

–   تکنولوژی ZEN در ساخت موتور لباسشویی WM AutoDose 914ZEN منجر به کمترین لرزش و سر و صدا شده و آرامش خانه شما کاملا حفظ می شود.

–   با وجود تنوع بالای برنامه های شست و شوی PremiumCare همواره می توانید مطمئن باشید که برنامه مناسب برای شست و شوی هر نوع لباس را خواهید یافت.

–   از شست و شوی هوشمندانه و تمیز لباس ها لذت ببرید. آب و مواد شوینده بر روی لباس ها اسپری شده و بدین ترتیب به خوبی در هم آمیخته می شوند.

–   مانیتور اقتصادی طراحی شده در ماشین لباسشویی باکنشت مدل WM AutoDose 914ZEN همواره، حتی پیش از شروع شست و شو، میزان مصرف انرژی و دمای هر برنامه را نشان می دهد تا کاربر بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669