1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WBP 714

400 بازدید
ماشین لباسشویی باکنشت مدل WBP 714

ماشین لباسشویی باکنشت مدل WBP 714 با ظرفیت 7 کیلوگرم و رنگ سفید انتخابی مناسب برای افرادی است که دنبال چنین لباسشویی با قیمت مناسب اما کارایی بالا هستند. به لطف کلاس انرژی A+++ مصرف پایینی داشته و از این رو سازگار با محیط زیست است. رابط کاربری ساده و موتور قدرتمند با 1400 دور در هر دقیقه از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

 ویژگی ها

–     Green & Clean در ماشین لباسشویی باکنشت WBP 714 یک برنامه ی شست و شوی دوستدار محیط زیست و کاربردی است. لباس ها با دمای 15 درجه سانتی گراد شسته می شوند اما تمیزی آنها به همان اندازه ای است که در 40 درجه امکان پذیر است.

–    با وجود تکنولوژی Eco Tech در لباسشویی WBP 714 هیچ گاه مقدار آب مصرفی ماشین بیشتر از نیازی که دارد نیست. از این رو این ماشین در مصرف آب اقتصادی عمل می کند.

–    وجود قفل کودک در این ماشین لباسشویی به معنای نگرانی و استرس کمتر است. زیرا تنها با فشردن یک دکمه عملگرهای الکترونیکی قفل شده و امکان خاموش کردن یا تغییر برنامه از طرف کودک وجود ندارد.

–    موتور قدرتمند با 1400 دور در هر دقیقه به شما نوید لباس هایی تمیز با آبگیری کامل را می دهد. البته ناگفته نماند لباس ها کمترین چروک را دارند.

–    برنامه Wool در WBP 714 برای شست و شوی ملایم لباس های پشمی به کار می رود. به دلیل چرخش کم و حرکات ضربه ای الیاف لباس های پشمی آسیب نمی بینند.

–    صدای ماشین لباسشویی باکنشت مدل WBP 714 به هنگام شست و شو 59 دسیبل و موقع آبگیری 79 دسیبل است. بنابراین می توان گفت این ماشین صدایی نرمال و بی آزار دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669