1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماکروفر باکنشت مدل EMPK9 P645PT

420 بازدید
ماکروفر باکنشت مدل EMPK9 P645PT

ماکروفر باکنشت مدل EMPK9 P645PT یک دستگاه ترکیبی همه کاره است که همان انعطاف پذیری اجاق های سنتی را در اختیار شما قرار می دهد. فضای داخلی سخاوتمندانه این محصول محیط مناسبی برای ارائه انواع خلاقیت های آشپزی در اختیار سرآشپزهای خانه قرار می دهد. بدنه مقاوم ساخته از فولاد ضد زنگ بر کیفیت و کارایی این محصول افزوده است.

ویژگی های ماکروفر باکنشت EMPK9 P645PT  

·       سیستم سه بعدی نوآورانه امکان توزیع یکنواخت گرما در ماکروفر باکنشت مدل EMPK9 P645PT  و در نتیجه پخت و پز بهینه یا گرم کردن و ذوب ملایم غذای شما را فراهم می آورد.

·       با تشکر از عملکرد AutoSteam & SensorSteam که غذاهایی بخار پز با حفظ تمام ویتامین ها و املاح مغذی در اختیار شما قرار می دهند.

·       ظرف بخارپز این ماکروفر قادر به تحمل دمایی در محدوده 4- تا 120 درجه سانتی گراد است و قابل استفاده در ظرفشویی نیز می باشد.

·       عملکرد پخت اتوماتیک در ماکروفر EMPK9 P645PT یک دستیار تمام عیار برای کدبانوی خانه است. در این برنامه زمان و دمای مطلوب به منظور آماده سازی بهینه به صورت خودکار تعیین می شود.

·       تنها با فشردن دکمه BROTAUFTAUFUNKTION می توانید نان منجمد را تبدیل به یک نان گرم، تازه و ترد کنید.

·       با استفاده از برنامه منحصر به فرد CRISP در عرض چند دقیقه غذاهایی همچون مرغ سوخاری و یا حتی پیتزاهای یخ زده ترد و آماده می شوند.

·       هوای گرم یا کانوکشن یکی از روش های پخت در این ماکروفر است. این روش پخت درست همانند فرگاز عمل کرده و برای پخت غذاهایی همچون مرغ، سوفله، کیک یا کباب مناسب است.

·       غذاهای یخ زده تا 7 برابر سریعتر و یکنواخت تر ذوب می شوند. بنابراین ، کیفیت غذای شما به صورت بهینه حفظ می شود.

·       با انتخاب برنامه RapidStart ظرف مدت 30 ثانیه ماکروفر داغ شده و دمای لازم برای گرم کردن مواد غذایی آبکی همچون سوپ را فراهم می کند.

·       به لطف پوشش بی نظیر iXelium در ماکروفر باکنشت مدل EMPK9 P645PT  حتی بعد از استفاده فراوان ظاهر آن خراب نشده و تغییر رنگ نمی دهد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669