1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات باکنشت

ماشین خشک کن باکنشت مدل T PURE M1172WK EN

259 بازدید
ماشین خشک کن باکنشت مدل T PURE M1172WK EN

با خرید ماشین خشک کن باکنشت مدل T PURE M1172WK EN زیبایی، کیفیت و آرامش را برای آشپزخانه خود فراهم کنید. کلاس انرژی A++ این محصول باعث صرفه جویی در اقتصاد خانواده شده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند. استفاده از پمپ حرارتی در خشک کن لباس ها را با دمای 40 درجه کامل خشک کرده و از آنها محافظت می کند.

ویژگی ها

·       ظرفیت 7 کیلوگرمی این ماشین لباسشویی و خشک کن یعنی فضای بیشتر برای شستن لباس ها و جلوگیری از شست و شوی مکرر.

·       موتور اینورتر بدون تسمه در T PURE M1172WK EN کمترین صدا و لرزش را برای ماشین تضمین کرده و سر و صدای آن باعث به هم ریختن آرامش شما نمی شود.

·       فناوری Active Care در ماشین لباسشویی و خشک کن باکنشت T PURE M1172WK EN  با استفاده از چرخش کمتر و حرکات ضربه ای از الیاف لباس ها به خوبی محافظت می کند.

·       با آیتم Start Time Delay می توانید لباسشویی یا خشک کن را روی زمان دلخواه تنظیم کنید تا دستگاه با تاخیر کار خود را آغاز کند.

·       قفل کودک در این دستگاه خیال شما را آسوده کرده و از به هم خوردن تنظیمات توسط کودکان جلوگیری می کند.

·       برنامه های متنوع همچون JEANS، SILK و XXL باعث افزایش کارایی ماشین خشک کن T PURE M1172WK EN  شده وشست و شوی بهینه انواع پارچه ها را تضمین می کند.

·       با استفاده گزینه ضد آلرژی در ماشین خشک کن باکنشت مدل T PURE M1172WK EN  لباس ها تا 99.9 درصد از عوامل آلرژی زا پاکسازی می شوند. این عملیات با بالا بردن دمای آب تا 50 درجه سانتی گراد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات باکنشت

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669